7 Mayıs 2012 Pazartesi

Ispanaklı Pasta


Malzemeler

* 3 yumurta

* 1 çay bardağı sıvıyağ

* 1 su bardağı tozşeker

* 1 su bardağı un

* 1 su bardağı robotta çekilmiş çiğ ıspanak yaprağı

* 1 paket kabartma tozu

* 1 paket vanilya

* 2 bardak süt

Kreması;

* 2 su bardağı süt

* 2 yemek kaşığı un

* 2 yemek kaşığı tozşeker

Üstüne;

* 1 su bardağı süt

* 1 paket kremşanti


Yapılışı;

* Ispanakları yıkayıp iyice süzdürdüm ve yaprak kısımlarını robottan geçirdim.    * Yumurta ve şekeri beyazlaşıncaya kadar çırptım.

* Sıvıyağ, un, kabartma tozu ve vanilya ekleyip biraz daha çırptım.

* Ispanakları ekleyip iyice karıştırdım ve yağlanmış kalıba döküp, 175 derece fırında 25-30 dakika pişirdim.

* Krema malzemelerini karıştırıp pişirdim ve soğuttum.

* Keki ikiye bölüp 2 bardak sütle keki ıslattım.

* İkiye böldüğümüz kekin içine kremamızı yayıyoruz.

* Krem şantiyi 1 bardak soğuk sütle çırptım . Kekin üstüne krema sürdüm.

* Dr. Oetker süsleme glazürü ile süsledim.

                                                               Afiyet Olsun.

Paylaş/Kaydet/Takip et Paylaş

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...